keskiviikko 19. helmikuuta 2020

Oletko lukijani?





12 kommenttia:

  1. Olen lukijasi ja käyn täällä aina kurkkaamassa :) Terv. Sesse Ilo elää- blogista :)

    VastaaPoista
  2. Mukavaa päivänjatkoa sinullekin :)

    VastaaPoista
  3. Ryhdyn seuraamaan sinua ja niinpä lisäsin sinun blogisi omiin suosikkeihini.

    VastaaPoista
  4. Hei, edelleen piipahdan sivuillasi aina kun muutenkin avaan "oman" sivustoni, jonne valitettavasti en ole enää aikoihin mitään virkellyt. Eläköityminen laiskisti minut !

    VastaaPoista
  5. Kyllä, olen lukija mutta ollut vasta vähän aikaa. Harmillisesti bloggeri on muuttanut näitä yhteyksiä, ennen pääsi sivupalkista klikkaamalla suoraan lukijan blogiin. En ymmärrä mitä etua siitä on kenellekään. Tämä sinun tapasi on ainoa jos liittyy lukijaksi eikä kommentoi. Minäkin tykkään käydä lukijoiden blogeissa kurkkaamassa kuka mahtoi liittyä seuraan.
    Mukavaa loppuviikkoa Sinulle!

    VastaaPoista
  6. Heissan-edelleen .Hyvää kevät talvea ja kun ollaan täällä.

    VastaaPoista
  7. Hyvää...loppuviikkoa!
    olen kirjautunut lukijasi,Hopeiselta Kuunsillalta!
    Liisa!

    VastaaPoista
  8. Hei Hanna Helena! Tulin kurkkaamaan blogiisi. Mukavalta näyttää.
    Terveiset myrskyisästä Lounais-Suomesta ❤️

    VastaaPoista
  9. Minä aina piipahdan ja jätän muutaman sanasen

    VastaaPoista
  10. Hei,
    olen täällä joskus toisesta blogista "pompanneena" piipahtanut - nyt liityin lukijaksi! Sinulla on veihättäviä kuvia postauksissasi! Heleää helmikuuta ja energiaa eloosi!

    VastaaPoista
  11. Hei
    Liityin lukijaksi. Kiittos kommentista ja tervetuloa myös
    lukijakkseni. Olen vasta lisännyt lukijalistan blogini allatunnisteeseen. Laitioin tänne myös linkin blogiini. Aurinkoista kevätttä.

    VastaaPoista